PRINCESS CHIFFON SKIRT - SKIRT LABUH

Sedang Mencari Skirt Labuh Muslimah?
Skirt Yang Boleh Matching Dengan Pelbagai Style?
Nak Yang Boleh Pakai Untuk Majlis Formal dan Kasual?
Nak Cari Yang Berpatutan Tapi Berkualiti?

Pakai sahaja Princess Chiffon Skirt kami ini. Boleh dipakai pada bila- bila masa. Padankan dengan top kegemaran anda, kemeja atau blouse, shawl atau tudung bawal, mesti sesuai dan bergaya sekali!
   PRINCESS CHIFFON SKIRT   

Material: High Quality Chiffon Crepe
Skirt labuh ini diperbuat daripada kain jenis Chiffon Crepe yang berkualiti tinggi. Kain ini tidak mudah kedut dan tidak berbulu selepas banyak kali cucian. Anda tidak perlu risau walaupun selalu pakai. Kalau nak cepat, pakai sahaja skirt labuh ini, tidak perlu gosok macam kain yang lain.
Full Lining
Lining yang digunakan adalah Lining Penuh (Full Lining). Skirt labuh ini mempunyai lining sehingga ke buku lali. Warna yang digunakan pula adalah mengikut tone warna skirt labuh. Tidak perlu risau, lining ini yang buat kain ini tidak jarang dan tidak nampak dalam.

Saiz
Princess Chiffon Skirt adalah skirt labuh yang dihasilkan dalam Free Size sesuai untuk pengguna yang biasa menggunakan pakaian bersaiz S - XL. Pinggang atau waist skirt ini adalah strechable atau boleh dikembangkan serta mempunyai belt loop.
Ukuran
Bagi memudahkan pembeli, kami menyediakan ukuran sebenar saiz skirt ini. Saiz di pinggang adalah antara 24 - 40 inci (strechable). Panjang skirt labuh ini pula adalah 40 inci. Skirt ini sesuai untuk wanita yang mempunyai ketinggian 155 - 175 cm, bergantung kepada saiz tubuh.

   PILIHAN WARNA   

Skirt labuh ini mempunyai 13 warna pilihan.

Set Bold Colour

Set Pastel Colour

KELEBIHAN PRINCESS CHIFFON SKIRT
  • Material Chiffon yang sangat flowly menjadikan skirt labuh ini kembang macam PRINCESS
  • Material yang digunakan daripada Chiffon Crepe yang berkualiti, bila basuh tak berbulu, kain pula tidak akan mengecut. Boleh Maintain FLOWLY
  • SELESA dipakai sebab material kain yang sejuk & tak panas, selesa dipakai sepanjang hari. Potongan skirt labuh kembang ini lebar dan besar. Si pemakai akan berasa selesa kerana dapat melangkah luas
  • MUSLIMAH STYLE. Design skirt labuh yang kembang serta longgar sesuai dengan kehidupan seorang muslimah anggun dan sopan. Design yang tak melekat pada bentuk badan membuatkan kita rasa lebih yakin untuk menggayakannya
  • ELEGANT BERGAYA. Sesuai digayakan ke mana sahaja untuk apa jua aktviti. Kasual atau formal.  Simple yet soo elegant!
  • JIMAT MASA sebab skirt labuh ni IRONLESS. Tak mudah kedut
  • HARGA lebih murah dari yang lain walaupun kualiti sama
APA KATA PENGGUNA SKIRT INI?

  • Material skirt labuh ini adalah chiffon crepe & satin (untuk lining) menyebabkan skirt labuh ini sangat ringan dan mudah digosok.
  • Material ini juga menyebabkan skirt labuh ini sentiasa flowy dan selepas digosok, ianya tidak mudah renyuk.
  • Full lining yang diperbuat daripada Satin menyebabkan kain tidak jarang. Kombinasi material dan warna skirt labuh ini memang sangat sesuai menyebabkan ianya nampak lawa.
  • Kami hanya menggunakan khidmat penghantaran (pos) yang terbaik (Pos Laju) dan kami menghantar produk setiap Isnin- Jumaat (kecuali Cuti Umum).
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan pengguna.

HARGA PRINCESS CHIFFON SKIRT
  • 1pc - RM 47.00 (SM) & RM 51.00 (SS) 
  • 2pc - RM 88.00 (SM) & RM 93.00 (SS) 
  • 3pc - RM 120.00 (SM & SS) 
*SM=Semenanjung Malaysia, SS=Sabah&Sarawak
Harga di atas Termasuk Caj Penghantaran

Soalan Lazim (FAQ)
Q: Kain ini jarang tak, nipis tak? Nampak bahagian dalam tak?
A: InsyaAllah skirt labuh ini tidak jarang. Skirt labuh ni ada LINING dalam, material SATIN. Lining sampai buku lali & warna sama macam warna skirt.

Q: Skirt labuh sesuai untuk tinggi 160 cm? Tak singkat?
A: Jangan risau, skirt labuh ni labuh sesuai sangat untuk orang tinggi. Cantik dipakai, sedap mata memandang. Panjang skirt labuh ini 40 inci. Recommended height 170 cm dan ke bawah.

Q: Mommy preggy boleh pakai?
A: Sesuai sangat untuk Mommy Preggy. Skirt Princess bahagian pinggangnya FULL GETAH dan STRETCHABLE. Boleh muat dari size pinggang 24 Inci - 40 Inci (Fit Size S, M, L dan XL). 

Q: Skirt ni untuk pakai dengan BLOUSE KEMEJA je ke?
A: Sesuai untuk semua. Skirt labuh ni bukan saja sesuai untuk BLOUSE KEMEJA, untuk blouse labuh pun sangat sesuai, cantik dan gelebeh pun. Boleh tengok OOTD atau Feedback customer. Macam-macam style ada.

Q: Skirt ini ready stok?
A: Ya. Semua ready stok.

Q: Skirt Plus Size ada?
A: Maaf. Tiada.

Q: Bagaimana untuk menempah?
A: 
1) Whatsapp 014 544 2054 atau klik di sini.
2) Screenshot / list kan item yang berminat.
3) Total dan Payment Method akan diberi selepas confirmation order dibuat.

Q: Bagaimana untuk buat bayaran?
A: 
1) ATM Transfer
Bank in jumlah yang diberi. Jika ada baki, kami akan pulangkan semula dalam parcel atau transfer ke akaun bank anda. Kami terima pembayaran ke akaun Maybank dan CIMB sahaja.
2) Online Transfer
Transfer boleh dibuat secara online. Kami terima pembayaran ke akaun Maybank dan CIMB sahaja.

Q: Order hari ni akan dipos bila?
A: Pos akan dibuat setiap hari melalui Poslaju (kecuali Sabtu, Ahad & Cuti Umum)


Follow kami di Instagram: @dsloves.ira

Like & Follow kami di Facebook: @dslovesira

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini